زمان طلایی تمرین

زمان طلایی تمرین
چه ساعتی در طول روز تمرین کنیم که بیشترین بازدهی را داشته باشد؟
در سال های گذشته محققان به این نتیجه رسیدند که در طول ساعات 4 تا 6 عصر سطح هورمون های آنابولیک ( هورمون های سازنده از جمله تستسترون) در بدن بالا بوده و بهترین زمان برای تمرین 4 تا 6 عصر میباشد. البته تمرین در ساعات اولیه روز هم مزایایی از جمله چربی سوزی بیشتر در تمرینات شدت پایین دارد اما برای عضله سازی بهتر است عصرها تمرین کنید ضمن اینکه در این ساعات میتوانید با شدت بالاتری تمرین کنید و کالری بیشتری بسوزانید، همچنین احتمال آسیب دیدگی شما کمتر است.

با این وجود این نکته را در نظر داشته باشید که هر ساعتی از روز که ورزش کردن برای شما امکان پذیر باشد، آن زمان برای شما زمان طلایی تمرین خواهد بود، 6 صبح، 5 عصر یا 10 شب
فقط برنامه ی تمرین و تغذیه باید متناسب با ساعت تمرینتان تنظیم شود.

 تندرستی و تناسب اندام هدیه ما به شما

 

سلامت سرمایه ای تکرار نشدنیست

 

 

 از نگاه کردن به آینه لذت ببرید

 

 

دوره های 3 ماهه فیتنس، راهی مطمئن به سوی تندرستی و تناسب اندام     اطلاعات بیشتر

 

وب سایت تندرستی و تناسب اندام سعید مخلصی

مربی فیتنس، سعید مخلصیهدف از راه اندازی این وب سایت ارائه مطالب آموزشی در حوزه تندرستی و تناسب اندام با رویکرد ورزش سالم در راستای پرورش روح و جسم میباشد. امیدوارم مطالب موجود در این سایت در مسیر حفظ و ارتقای تندرستی و تناسب اندام کمکی هر چند ناچیز به شما دوست عزیز بنماید.

 

درباره من

سعید مخلصی

کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه تهران

مربی عالی بدنساز آکادمی ملی المپیک

مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ... بیشتر

تماس با من

تلفن : 09124083208
ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کانال تلگرام 

اینستاگرام